lördag 26 september 2009

mitt i natten

Ja det har verkligen varit en lång vecka. Carina och jag har haft fullt hela dagar. Vi har besökt massor med folk och vi har även hunit med en snabbis på Ullared. Tänk vad mkt man kan handla på så kort tid hehe.

Nu är iallafall Bella parad med Tisti, var rätt kul att se hur det går till med en riktig parning. Min älskling Tahra kan vara rätt så jobbig med det där hehe.

Nu har jag även bestämt vilken hane som hon ska få träffa nästa gång, det är Månskimrans Idefix. Jenny är jättesnäll och låter mig få låna honom :)

Det ska bli sååå roligt att se om det blir valpar och vilka färger som kommer ut av kombinationen Bella Tisti. Liksaså Tahra och Idefix.

Jag har haft roligt iallafall och det är alltid roligt att få komma ner och träffa Carina och umgås än bara att sitta i telefonen och prata.

Nä nu är det dags för mig att sova, ska försöka komma hemåt i skaplig tid i morgon eftersom Bella ska tillbaka till sina fodervärdar.

1 kommentar:

  1. Ja hehe!! Full rusch alltid då du är nere men vi har kul ihop, avslappnat inga konstigheter bara umgås, längtar redan tills nästa gång vi ses min kära bästa vän:-) Hoppas det tar sig så vi får lite fler Hugos nu:-) Ses och hörs snart
    Kram

    SvaraRadera